Friday, December 11, 2009

Kuih Pau


Eii..tak lawanya rupe ku. Ni lah kue pau yang pertama pernah aku buat sendiri. Umur dah puluhan tahun, x sekali pun pernah buat sendiri. Selalunya beli jer kat makcik jual kuih yg banyak ada kat tepi kws perumahan aku ni.





Haa..mesti nampak cam aku tgh gentel ma'jun kan. Kah..kah..kah... Ni sebenornya aktiviti menggentel inti kacang merah utk pau tu la. Iyad n darling besar asyik nak ngap bebola kcg merah ni. Kata diorang inti nya sedap sbb tak manis sgt. Korang jgn suh aku bg resepi inti ni la sbb aku beli dah siap pack kat kedai Bakewell tu. Entry resepi pau aku taip lain hari pulak ya.

1 comment:

VersedAnggerik said...

Looks good!

I'm sure it tastes delicious too!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails