Tuesday, December 22, 2009

Cara Memilih Buah Oren Yang Manis



Hari ni aku nak share satu petua untuk memilih buah oren. Tentu sume orang bila beli buah oren, nak dptkan yg manis. Tapi ada kala nasib tak menyebelahi kita. Selalu juga yg akan terbeli buah yg masam. Haa..ni dia. Worry no more. Petua berguna dan menakjubkan ni diberi oleh abah aku yg tersayang dan sgt bijaksana. Thank u abah. I luv u ! Dia bgtau aku, kalau nak pilih buah oren, kakak ( panggilan nama aku ler tu ) kena cari yg oren yg punggung dia masuk ke dalam. ( aaa..jgn korang ingat aku melucah pulak. Betul ni.) Gambaran jelas camane yg aku maksudkan tu ada kat gambar dibawah. Sila peratikan betul-betul. Percaya la cakap aku, memang buah oren yg jenis ni manis dan memuaskan ati.



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails