Wednesday, December 22, 2010

The New Craziness In My Wardrobe

He3...kalau dulu, giler tdg Cik Ani, lepas tu Cik Aya....skrg kegilaan dah berpindah pada tudung Cik Jah la pulak. Nasib baik si darling besar tak kata apa. Dia dah faham sangat peel orang rumah dia ni. I luv u la Yang. Aku memang jatuh cinta dengan tdg Cik Jah ni . Kain dia diperbuat dari 100% silk cotton yg sejuk dan selesa bila disarungkan. Selain tdg Cik Jah yg aku suka ni, tdg Cik Ra pun menjadi dambaan kalbu ku jg sbb rupa bentuk dan kualiti nya hampir sama. So, kalau kat Cik Jah tak de warna yg aku nak, ke Cik Ra la aku mencarinya. Mesti jumpa warna yg diidamkan. Warna-warna tdg diorang ni memang wallah! fantastic! mister loba-loba sampai boleh menari samba.Paling penting, dalam kamus aku, tdg ni senang dipakai. Sarungkan aje. Then adjust bagi lawa. Penting tu. Ya laa...walaupun nak senang, kecantikan dan kekemasan jg menjadi ciri2 utama. Nanti aku nak masukkan gambar sebagai tanda kecintaan ku dengan warna-warnanya ya.

                                       inner kelabu and syria hitam.

                                      inner electric blue.

                                       inner guava pink with syria off white.


                         inner grey with syria in mustard color.

                        inner hot green and syria dark chocolate.

              inner pink guava with syria olive green. ( grrrr...sejuknya cuaca masa ni. hujan non stop ).

Ahaa....nanti sambung lg dengan other colours. I luv it.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails