Saturday, January 15, 2011

Bagaimanakah Dapat Ku Gambarkan Rasa Hati......


Sedih, pilu, sayu.......teruja. Bilamana keputusan untuk berhijrah ke tempat baru, meninggalkan segala kenangan indah, suka duka, pahit manis yg selama ini berlegar di rumah N0 9, Ind Mhkota 14 ini maka setiap hari lah rasa yg berbaur terpaksa kutelan demi satu penghijrahan untuk ke arah yg lebih baik harapnya.

Sembilan tahun membina keluarga di rumah pertama yg kami beli hasil titik peluh berdua kini telah bertukar milik. Saat menandatangani surat peguam tempoh hari, mata basah dan lidah kelu untuk berkata-kata. Namun pujukan kekasih hati yg lembut seperti biasa berjaya merungkai rasa tika itu.

Hari ini, mula lah kami mengemas dan menyisih apa yg perlu dibawa dan mana yg perlu dilepaskan.Esok, akan bermula lah kehidupan dan harapan di tempat baru yg juga sangat2 mendamaikan jiwa. Teratak sementara tempat penyinggahan sebelum ke istana impian terletak di Indera Sempurna tidak jauh dari rumah adinda tercinta. Moga penghijrahan ini akan membawa seribu rahmat dan berkat. Moga di rumah ini pula akan terisi dengan hamparan jiwa kami bersama momen2 indah yg baru. Aminnnn.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails